Theaterwinkel
In het businessplan staan de drie belevingsaspecten centraal. Namelijk Voorpret, de beleving versterken en als belangrijkste de beleving tastbaar maken en mee naar huis nemen. Op deze manier kun je een belevingsspiraal creëren.
De aanleiding tot mijn concept is bubbeltjes plastic, inpak materiaal. Het winkeltje is een soort van giftshop. Als je een cadeautje koopt wil je het laten inpakken, ook al is het een cadeautje aan jezelf.
De geometrische vormen van de dependance meubels maakt vele verschillende opstellingen mogelijk. De winkel en de dependance vormen 1 identiteit en zijn dus herkenbaar.
klant |
Chassé Theater
Rol |
Retial ontwerp
dank aan |
Emile van Olphen
<< Andere projecten >>
315861841_1097733990931712_460024522669988578_n | B.L.U.B. | Theater Festival Breda |
---|---|---|
Midzomerschans | Festivalbrug | Blokkendoos TIM |
Karel jr. | Accreditatie tentoonstelling | De Dapperste Ridder |
Premsela Podium |
Wilt u mijn portfolio in druk ontvangen? Laat dan onder contact uw adres achter!