Theaterwinkel

In het businessplan staan de drie belevingsaspecten centraal. Namelijk Voorpret, de beleving versterken en als belangrijkste de beleving tastbaar maken en mee naar huis nemen. Op deze manier kun je een belevingsspiraal creëren. 

 

De aanleiding tot mijn concept is bubbeltjes plastic, inpak materiaal. Het winkeltje is een soort van giftshop. Als je een cadeautje koopt wil je het laten inpakken, ook al is het een cadeautje aan jezelf. 

 

De geometrische vormen van de dependance meubels maakt vele verschillende opstellingen mogelijk. De winkel en de dependance vormen 1 identiteit en zijn dus herkenbaar. 

klant | 

Chassé Theater

Rol |

Retial ontwerp

dank aan |

Emile van Olphen

<< Andere projecten >>

B.L.U.B.

B.L.U.B.

Theater Festival Breda

Theater Festival Breda

Midzomerschans

Midzomerschans

Festivalbrug

Festivalbrug

Blokkendoos TIM

Blokkendoos TIM

Karel jr.

Karel jr.

Accreditatie tentoonstelling

Accreditatie tentoonstelling

De Dapperste Ridder

De Dapperste Ridder

Premsela Podium

Premsela Podium

Blik en Bloos

Blik en Bloos

Wilt u mijn portfolio in druk ontvangen? Laat dan onder contact uw adres achter!